PODROBNÝ NÁVOD očkování Centrální rezervační systém krok za krokem

Kde se testovat a očkovat proti koronaviru?

PODROBNÝ NÁVOD očkování Centrální rezervační systém krok za krokem

ECOTEST SALIVA – antigenní testy ze slin, vhodné pro samotestováná a testováná ve firmách. Výsledek do 15 min. 

Nejprodávanější zboží:

    
České roušky 50 ks České FFP2 respirátory Antigenní RychloTEST  Angigenní test ze slin  
České roušky a FFP2 respirátory

NÁVOD, jak se objednat na očkování

Česká republika v pátek spouští jeden z nejdůležitějších systémů ve své historii. Portál registračního systému, který bude pro veřejnost dostupný od pátku 15. ledna, lidé naleznou na stránkách ministerstva zdravotnictví nebo přímo na adrese https://registrace.mzcr.cz/. Objednávat se od pátku ale zatím budou moci jen senioři nad 80 let.

Redakce TN.cz vám nyní přináší podrobný návod, jak postupovat krok za krokem při registraci. V galerii na konci článku naleznete k návodu i obrazové podklady.

1. Otevřete si stránku centrálního registračního systému (viz odkaz uvedený v prvním odstavci). Před vámi budou v barevných rámečcích tři možnosti, a to objednání na antigenntí testy, objednání na PCR testy a objednání na očkování.

2. Kliknutím na rámeček si zvolte možnost očkování. Do kolonky, která se zobrazí, vyplňte své telefonní číslo a potvrďte tzv. captcha. Jednoduše kliknete na prázdný čtvereček, kde se vzápětí objeví zelená fajfka s nápisem nejsem robot. Díky tomu systém pozná, že se jedná o skutečného člověka. Pak kliknete na tlačítko Odeslat.

3. Vzápětí vám přijde SMS s PIN kódem na vaše telefonní číslo. Opíšete ho do volné kolonky, kterou máte před sebou, a kliknete na tlačítko Potvrdit.

4. Potvrzením PIN kódu se dostanete do registračního formuláře, ve kterém vyplníte všechny požadované údaje, tedy jméno, příjmení, číslo pojištěnce a z nabídky si vyberete zdravotní pojišťovnu.

Před vámi je i dotazník týkající se vašeho zdravotního stavu. Naleznete v něm několik možností. Pokud se některé z nich týkají i vás, například pokud máte cukrovku nebo jste po transplantaci orgánu, políčka zaškrtnete. Pokud nemáte žádný z výčtu zdravotních problémů, nezaškrtnete nic.

Na konci formuláře musíte zaškrtnout čestné prohlášení o tom, že jsou vyplněné údaje pravdivé. Poté kliknete na tlačítlo Odeslat žádost.

5. V tuto chvíli jste odeslali požadavek na registraci k očkování. Termín si nemusíte zarezervovat ihned, můžete to udělat i později na adrese reservatic.com/ockovani.

Pokud si chcete zarezervovat termín ihned, klikněte na nápis Rezervace termínu. Vzápětí vám bude odeslán na vaše telefonní číslo další PIN kód s šesti číslicemi. Před vámi se objeví rezervační formulář, kam musíte pro přihlášení vyplnit vaše číslo pojištěnce a opsat PIN, který vám před chvílí přišel v SMS.

Poté znovu odfajfkujte captcha, aby systém opět věděl, že nejste robot a klikněte na tlačítko Pokračovat na rezervační stránku.

6. Před vámi je rezervační kalendář. Vyberte si měsíc, den i přesný čas tím, že vždy kliknete na dané políčko. Poté potvrďte rezervaci a opět captcha.

7. V tu chvíli máte zarezervovaný termín. Pod potvrzením můžete vidět termín a podrobnosti o prvním kole očkování, kde dostanete první dávku, a o druhém kole (u toho se termín vytvoří automaticky). Zároveň tam naleznete i přesný termín, do kdy je možné rezervaci zrušit, pokud si to rozmyslíte.

8. Pokud jste předtím vyplnili vaši e-mailovou adresu, přijde vám potvrzení o rezervaci i na e-mail. Potvrzení si můžete rovněž uložit nebo rovnou vytisknout kliknutím na tlačítko Tisk do PDF.

Certifikát o očkování proti COVID19

ZDROJ: https://tn.nova.cz/clanek/rezervacni-system-krok-za-krokem-navod-jak-se-prihlasit-na-ockovani.html

Zdroj: Getty Images, Ministerstvo zdravotnictví ČR

 

63 Odpovědi

  1. Eduard Krul napsal:

    kolonka :“Vaše tel. číslo“ nereaguje

  2. jiří Plaček napsal:

    marně se od rána chci dostat do systému. na registraci očkování. / mám přes 81 let. prostě nejde to !!!!!
    Jde o špatně nastaveny systém- a jde o neschopnost organizace která ho pro min.zdravotnictví vyhotovila -zrušte s níma spolupráci a žádejte o vrácení úhrady faktur pokud jste je zaplatili !! Kde jste je vzali ??__ Ostuda je ale na vládě a min.zdravotnictví a hlavně neschopnosti tisíců pracovníků na přísl. min. A odnesou to pak příslušní-ministři.

  3. jiri haberland napsal:

    nemohu se zaregistrovat,zahlceno? mám 82 r.

  4. Marie Vojtíková napsal:

    Tatínek má 92 let. Od rána se ho snažím zaregistrovat na očkování. Ani náhodou. Mám toho dost. A mimochodem je doma trvale upoután na lůžko. Jak proběhne případné očkování. Sice nechodí, ale nechci ho úplně izolovat, má návštěvy dětí a vnoučat, takže očkování považuji za nutné. Též k němu každý den dochází dvě zdravotnice a o víkendu vždy jiné. Tedy očkování – nutnost.

    • vedoucí pečovatelské služby napsal:

      Dobrý den,
      čtu jen mimochodem dotazy, protože i já tady chci napsat problém s centrálním registrem a vidím tu Váš dotaz a chci Vám poradit, zavolejte obvodní lékařce Vašeho otce, neboť je Váš otec imobilní a do očkovacího místa nedojde. Nahlaste jej do registru a zavolejte rovnou lékařce, ta má povinnost se dohodnout s Vámi na termínu očkování u Vás doma. Je to tak napsáno na centrálním registru, že imobilní pacienty se nehlásí přes registr ale máte se domluvit s obvodním lékařem a ten je povinen Vám zajistit očkování.

  5. Ota napsal:

    Když zadám centrální registračni systé tak mě to nezavede nastránku ale je tam jenom návo je to bordel

  6. Marta Karasová napsal:

    Dobrý den, registrace proběhla, ale jen částečně, neboť termíny jsou vyčerpány. Máme další PIN, ale jak máme „uhlídat“ volné termíny ? V době přihlašování to trvá příliš dlouho. Proč není nastaveno v systému automatické upozornění formou SMS, že termíny budou volné v době od do.

  7. Jiří Berit napsal:

    Od 8 hodin jsem seděl u počítače a zkoušel se objednat k očkování na COVID-19, což se mi částečně po více jak hodině částečně povedlo. Postupoval jsem podle návodu a došel až ke kroku REZERVACE, dokonce mi přišel i druhý PIN, vyplnil jsem i osobní údaje a pak nic! Na obrazovce se objevil nápis ZA CHVÍLI JSME ZPĚT, konec. Tedy se ptám co bude dál – mám čekat nebo se někam nějak přihlásit? Poradí někdo? JB

  8. Vosáhlo napsal:

    Nelze otevřít stránku reservačního systému. Kde je chyba a kdo za ni nese odpovědnost. Se zahlcením systému se muselo počítat. Programově to nebylo ošetřeno a autor tohoto „díla“ by se měl za chybu všem seniorům omluvit a napříště řešit takový projekt na který stačí

  9. SVOBODOVÁ Božena napsal:

    nemohu se zaregistrovat, kde je chyba přihlášená jsem ií manžel ale stále to nejde jak to mám udělat je nám 84 a 81 let

  10. SVOBODOVÁ Božena napsal:

    přihlášen jsem provedla, ale zaregistrovat se na termín očkování se mě nedaří jak to mám prvovést díky za odpověd

  11. Toumiaova napsal:

    Dobry den,
    Dovolte mi upozornit na problem v rezervacnim systemu.Proc system nenabidne okamzite termin na ockovani. Obcane nemaji informace o kapacitach ockovacich center a dodavkach ockovacich latek. Pro kontrolu u kazdeho lekare ,termin je urcen lekarem.

  12. Jiří Novák napsal:

    Dobrý den,
    dnes jsem registroval matku 83 let do systému očkování na Covid-19. Při registraci ráno formulář vůbec neobsahoval otázky na zdravotní stav, alergie a pod. Pouze rodné číslo, email adresa, jméno a adresa bydliště.
    Nepodařilo se mi získat termín, proto hledám možnost zadat volbu tzv. Hlídací pes jak říkal pan Blatný v TV, ale nic takového tu není. V takovém případě nevím, jak zjistím, že ji mohu registrovat na místo a termín. Mám očekávat sms od reservatic nebo se musím někam zapsat, že stále čekám na volný termín?
    díky
    Jiří Novák

  13. Dobrý den, 15.1 jsem se snažil zaregistrovat prostřednictvím své prakické lékařky, ale byl jse odkázán na centrální registr. Poté jsem se zaregistroval na tomto registru ,obdržel jsem PIN 1 a 2,, vyplnil všechny potřebná data a zvolil jsem očkovací místo (Nemocnice Příbram) a zadal termín očkování. Systém mi sdělil, že všechny dostupné termíny jsou obsazeny a mám se o další termím pokusit za několik dní. O to se pokouším stále, ale nikde nemohu najít kolonku,kam mohu zadat PIN 2 Dokonce se mi podařilo zaregistrovat se znovu se stejným výsledkem, ale s dalšími PINy 1 a 2. Nevím tedy, jestli se mi registr ozve sám s novým termínem na očkování, nebo se o to musím stále ucházet sám a v tomto případě, kde mám uvést už přidělený PIN 2. Děkuji za odpověď.

  14. Libor Krutiš napsal:

    Jsem registrován. Vakcíny již vyčerpány. Zavolajími až budu na ŘADĚ NEBO MUSÍÍM SÁM VOLAt a kam. Prosím o telefonní číslo. Jdeš o nemocnici Znojmo. Dík.

  15. Martina Bendova napsal:

    Dobry den,

    prosim muzete mi vysvetlit, co znamena poznamka : Rezervace na očkování č.2 obsahuje tyto chyby: Počet osob You must select a number of people. Registrace probehla v poradku. Muj deda je rocnik 32 a ma za lomitkem 3 mistne rodne cislo. Je v tomto problem?

    Co udelat?

    Dekuji.
    Bendova

  16. Jiří Wolf napsal:

    Dobrý den , chci se zeptat , otec 81 let se registroval má na telefonu sms s kody .
    a říká nám že vše udělal a teď čeká až se mu od vás někdo ozve s termínem ? je to tak prosím? nebo registrace se dokončí i s datumem pro očkování ?
    Děkuji Wolf

  17. Dana Musilová napsal:

    Dobrý den.
    Dnes jsem se zkusila. zarevistrovat na očkování proti COVID-19. Jsem povoláním zdravotnice, ale ve formuláři pro vyplnění jsem nikde nenašla kolonku, kam bych to mohla označit, a tak mi tam vybíhá, že můj věk není nad 80 let a dál mě systém nepustí. Podle informací se ale zdravotníci mohou již registrovat.
    Děkuji za odpověď

  18. Ferdinand Haffner napsal:

    Dobrý den, po rezervaci termínu bylo možné vytisknout potvrzení, ale avizované potvrzení do mailu nepřišlo. Je možné někde ověřit, zda je termní opravdu platný? Děkuji.

  19. Petr Poštolka napsal:

    Vážení,
    Ten kdo vymyslel takový paskvil, jako je tento systém, by zasloužil zavřít a ne brát státní plat. Nemyslím si, že jsem IT analfabet, ale nejsem schopen na tomto hloupém serveru najít kolonku, kde zahájím registraci. Chtěl bych zaregistrovat svou maminku, která má 82 let. Ale těm Babišovým hochům, těm je to zcela jedno, jak by si měli starší lidé samostatně poradit s registrací očkování. COVID samozvaný „skvělý manager“ Bureš nezvládl a dále nezvládá a jen populisticky a cíleně lže. On a jeho sebranka včetně Chacháčka mají v hlavě jen velké peníze z nákupu celé škály anticovidových prostředků – pokud možno ve stavu nouze. A dále COVID je úžasná možnost zamlžit vlastní cíle a soukromé aktivity těchto velkých hráčů.

  20. Hana Brixová napsal:

    Vždyť se nelze zaregistrovat

  21. Zemanová napsal:

    Vážení,
    podívejte se na registrace na Slovensku a porovnejte s vaší …je to prostě ostuda českých tvůrců systému !!!

  22. Chtěla bych zaregistrovat zaměstnance str.provozu,kteří jsou v přimem kontaktu s personálem,kteří pečuji o nemocné s kovidem a nejde je zaregistrovat .Prosím mohl by jste mi poradit jak na to.
    děkuji Vitaskova

  23. JIŘI FRYČEK napsal:

    Z JAKEHO DUVODU SE NELZE PŘIHLASIT

  24. Oldřich Hrůza a Jiřina napsal:

    Dobrý den , podle sms ze dne 22.02.2021 vás žádám o termíny očkování na pracovišti Brno/ Pisárky . Termím může nám být zaslán emailem,nebo sms.
    1. Oldřich Hrůza – 370107445 – přidělený PIN 2 = 692996
    moje manželka
    2. Jiřina Hrůzová – 395628421 . přidělený PIN 2 = 381315
    Netrváme na vybraném pracovišti v Brně. Bydlíme Brno 16 a společné termíny očkování by nám nejvíce vyhovovaly . Děkujeme za porozumění.

  25. Jaroslav Jabůrek napsal:

    jsme již zaregistrováni od 19 ledna jako 80+ do centra Teplice Nemocnice a dosud čekáme na sms s pin2 . kde je problém ?

  26. Jan Kučera napsal:

    Nemůžu se vůbec do systému dostat.Klikám na políčko očkování proti kovidu a nic se neděje.Co mám dělat?

  27. Oto Mička napsal:

    RegistrCI MÁM PROVEDENOU,uvedl jsem špatné očkovací středisko,potřebuji to změnit!Jak_
    ?

  28. Marie Kvasničková napsal:

    Potřebuji se odhlásit z registru očkování. Nejde mi najít čast, kde lze reg.zrušit.

  29. Věra Zaňková napsal:

    Nelze se zaregistrovat na očkování Covid 19,prosím o pomoc

    Věra,děkuji

    1zankova@seznam.cz

  30. Věra Zaňková napsal:

    prosím o pomoc při registraci

  31. Jiří Zeman napsal:

    Jak se mají mladší s respiračními chorobami registrovat, když systém to nedovolí ??? Děláte si z nás srandu ??

  32. Ivana Kasajová napsal:

    jsem zdravotní sestra

  33. Ludmila Nováková napsal:

    1.3. jsem se na l.1221 přihlásila do registru.Stále čekám na sms z Thomajerovy nemocnice. Nejsem si jista, že jsem zaregistrovaná. Jak to,prosím, zjistím.Čekání je už vyčerpávající.

  34. Jindra napsal:

    Manželka byla vyzvána Mojí Ambulanci v K. Varech k očkování, kde neobdržela žádný doklad o provedeném očkování, takže neví ani jakou vakcínu dostala a po očkování, kdy si měla na dvacet minut usednout, tak neměla kam protože, křesla byla přelepena páskou a zbylá 4 byla plně obsazena. Takže ve stoje u okna. Při příchodu kdy se ohlásila na recepci, se nic nedělo 45 min a když se zeptala sestry kdy přijde na řadu, když před dní bylo již několik osob naočkováno jí bylo řečeno proč se neozvala. Prostě bylo na ní zapomenuto. Byla též vznesen dotaz proč nepřišla na očkování s manželem, jako obvykle, ačkoli jsem byl již před 14. dny zde naočkován. Navíc včera ji přišlo z očkovacího centra, že se má dostavit na očkování.

  35. Hladíková Ludmila napsal:

    Nejde se přihlásit telef.číslem k registraci.Proč? Poradíte mi prosím? Děkujhi.

  36. Zdeněk Veselý napsal:

    Bez vyplnění.

  37. Janita napsal:

    To jako opravdu mam pri rezervaci datumu a casu zkouset jeden den po druhem a kazdou ctvrthodinu a tim „hledat“ volny termin???? Proc nejsou zvyrazneny jen volne terminy? Predstava, ze si tady tohle registruje moje 70+ maminka je uplne na hlavu!!!!

  38. Marie Kašová napsal:

    Dobrý den, jsem zaregistrovaná na očkování proti Covidu, ale bohužel se nemohu dostavit, jelikož jsem prodělala Covid 19. Musím tudíž čekat 3 měsíce na očkování.Neleze mi zrušit potvrzení rezrvace na očkování. Děkuji za zpětnou vazbu.

  39. Eva Bellušová napsal:

    Nevím jak zmněnit termín druhého očkování.15.4. -15.20 se nemohu dostavit.Prosím o radu

  40. Milada Kadlecová napsal:

    Jsem zaregistrovaná od 1.3.2021 na očkování proti Covid – skupina 70+,pracoviště Rokycanská nemocnice.
    Zatím jsem neobdržela termín s druhým PIN kódem.
    Byla moje rezervace správná?
    Moc Vám děkuji za zprávu.
    Milada Kadlecová
    1.máje 183
    33842 Hrádek
    r.č.506211/046

  41. Julie Štěpánková napsal:

    Dobrý den,dne 8.3.2021 jsem se zaregistrovala na očkování proti COVID-19,obdržela jsem i potvrzení registrace na očkování pro CPOJ.48xx03xx08.Protože v době mé registrace v Hradci Králové byla uvedena pouze FN Hradec Králové tak jsem s tím souhlasila,Je mi 72 roků a ráda bych věděla kdy se asi dostanu na řadu.Děkuji Julie Štěpánková,Hradec Králové

  42. Ing Jaromír Elbel napsal:

    Po absolvování kovidu a podle pokynů praktického lékaře jsem po mnoha neúspěšných pokusech o registraci byl konečně zaregistrován. Potvrzení mi přišlo 29.3. 2021 SMS. Od té doby marně čekám na termín. Je mi více než 70 a můj zdravotní stav tomu odpovídá. Včera v TV předváděli, jak termín očkování je do příštího dne. Mám rezervaci ignorovat a nechat se očkovat u ošetřujícího lékaře?
    Děkuji, Jaromír Elbel

  43. Ing Jaromír Elbel napsal:

    Po absolvování kovidu a podle pokynů praktického lékaře jsem po mnoha neúspěšných pokusech o registraci byl konečně zaregistrován. Potvrzení mi přišlo 29.3. 2021 SMS. Od té doby marně čekám na termín. Je mi více než 70 a můj zdravotní stav tomu odpovídá. Včera v TV předváděli, jak termín očkování je do příštího dne. Mám rezervaci ignorovat a nechat se očkovat u ošetřujícího lékaře?
    Děkuji, Jaromír Elbel
    Vaše technika mi neumožňuje odeslání. Tvrdí, že jsem to už odeslal. Kdy??

  44. Jan Klement napsal:

    602 532400

  45. Jitka napsal:

    Dobrý den ,manžel dostal první pin je ročník 65-55 let je to více jak týden čekáme na pin k rezervaci ja uz ho dostala i moji známí a jsme mladší .Jak dlouho máme čekat než dojde máme naplánovanou cestu do zahraničí tak aby nám to vyšlo .

  46. eva Matouskova napsal:

    nemohu se dostat do systemu ockovani kovid 19

  47. zdenka štruncová napsal:

    nejde me se zaregistrovat

  48. Dagmar Stejskalová napsal:

    Nemohu se dostat do registru, potřebuji objednat syna r. 1956

  49. martina Ž. napsal:

    JSEM PO DRUHE DAVCE A PRISLA MI SMS NA OBJEDNÁNÍ TO JAKO PROC KOLIK JEHEL DOSTANU JESTE KU..VA

  50. Petr napsal:

    Nevíte prosím kdy bude možné očkování lidí 25+? Děkuji za info.

  51. Lucia napsal:

    Dobry den! Chtela by sa dat očkovat vakcinov pifizer ale nevím kde jse registrovat. Nejbližší mám O2 aréna dekuji

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *